Officiella hemsidan
FC Rosengård 1917
Tro på din dröm
Match 1/9 FCR gul mot FC Trelleborg
Idag spelade vi mot en mycket vass motståndare. Alla som varit där vet att omständigheterna inte var lätta, men ni kämpade på hela tiden! Vilket lag! Vi är superstolta på er! FCR forever!

Match 24/8 FCR mot Hyllie IK

Fler bilder (+8) >>

GIF Nike mot FCR M, 16 juni

Fler bilder (+5) >>
Vilken händelserik match med många mål och ännu fler målchanser! Bra jobbat allihopa!

Match 25/5 mot FC Bellevue
Vilken match det var! Bra jobbat FCR!

Turnering i Trelleborg 24 mars 2019
Idag var det turnering i Trelleborg, vi spelade tre matcher, mot Trelleborg, LdB 07 och FCR Z. Laget spelade jättebra, blev bättre (och vaknare) för varje match. Till slut kom solen också!

Åhus cupen 10/5 2018

Fler bilder (+31) >>

Fotbollsmys i klubbstugan, 19/1 2018

Fler bilder (+8) >>
I fredags var det fotbollsmys på klubbstugan. Said (Elias pappa) tog med sig semlor till alla och det fanns varm choklad till barnen och kaffee till de vuxna. Sen pratade Erol om hur man förbereder sig inför en match och inför träningen samt vad man ska tänka på när det gäller mat/kost. Barnen var duktiga, de vet allt! Nu gäller det bara att komma ihåg det! Erol pratade också om hur man är som fotbollskompis, och pojkarna fick med sig hem en läxa där de skulle svara på hur man beter sig mot varandra i ett lag. "Vem är världens bästa tränare?????" (Pojkarna visste svaret till denna fråga också) ;-)
Match mot Skanör, 16/12

Fler bilder (+17) >>
Idag var sista matchen för året! Stort tack till tränarna Erol och Naim för deras outtröttliga, helhjärtade och framför allt proffsiga insats i P09! Vi se i januari igen! GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

Match mot Lb07 i Limhamn, 9/12
Bra kämpat i vind och kyla!

Match mot Lomma IF 26/8

Fler bilder (+14) >>
Vilken fantastisk match P09 bjöd på idag mot Lomma! Alla var glödheta och kämpade under hela tiden, superbra jobbat allihopa!
Match mot Husie IF, 3 juni

Fler bilder (+4) >>
Några bilder av världens bästa lag! Bra kämpat, killar!!!

30 april, Match i Rosengård mot Höllviken IF

Fler bilder (+4) >>